its me ..

its me ..
sweet ke ..haha

Thursday, September 30, 2010

kisah ku ..

good evening all !! :)  aku bru je je bgn tido ni , bangun-bangun je perut terasa lapa . jenguk2 kat kotak simpanan makanan de kuih raya , tibai la . tapi xbape nak kenyang . pas2 tgk de member masak megi , pe lagi capai la maggi kari , nasib baik de maggi , makan la . haaaa baru kenyang . hehehehe :)   

 arini keje malam lagi , huhuhu , tahan la mata cam malam tadi lg . malasnyer nak pegi , adoiiii . kenapa la aku amek bidang ni . kenapala kena praktikal lama2 macam ni . tensen tol la . tapi tak pe la , dah nak abis pn aku belaja hujung tahun ni .

 LJM pulak muncul , adoi ni lagi la menakutkan aku . study tak lagi . adoiii seram bangat . hehehehe . :)       agak2 sapa yang baik hati meh la tolong ganti tempat aku . itupun kalau boleh la , aku rasa kalu boleh memang sume student wat cm2 .hahahaha  ...            

ok laaa , daaa :)

No comments:

Post a Comment