its me ..

its me ..
sweet ke ..haha

Wednesday, September 29, 2010

kisah ku ..

 hye !! bertemu kembali .. macam dalam rancangan tv la plak ek . huhuhuhu . emm , arini xde pe yang best sanagt nak cter la , cme arini terasa penat sangat keje , yela aku wat double shift arini . mata ni dah kuyu je , tapi kena tahan gak sebab baru je mam bege tadi . agak2 dah lepas  5 minit , tak tahan mata aku ni , aku tido lerr hahaha. aku menyampah la sorang pesakit kat dalam wat aku 2 , dah la pesakit , dah konpem ko memang sakit , tak yah la ko nak kerek2 sangat , ko 2 bukan duk hospital private . sakit hati je aku kadanag2 , malas aku nak layan die 2 , pe2 kena wat aku malas nak wt kt ko . biala orng lain yang layan ko . padan muka ko , sape suruh ko nak kerek sangat . saba je la aku . haaaaiihh !                                

adoiiii , memang dah tahan la mata aku ni , bubu pn dh tido .. so aku mau tido la ..nanti kita sambung lagi cintan-cintun yer ..    ok laaaa   

No comments:

Post a Comment