its me ..

its me ..
sweet ke ..haha

Wednesday, September 29, 2010

kisah ku ..

hye morning all !! emm , arini aku shift malam . huuu kejung la mte aku ni .. de tak sapa2 yang baik hati nak ganti kn tempat aku .. nak citer pasal kje ni la kn .. walaupun aku lum keje lagi , masih lagi pelatih jururawat ni .bila dah tiap2 sem praktikl ni , dah memang rasa cam keje dh , makin lama rasa cam tak nak keje kat hospital je . adoiiii , penat , sume rasa , bosan , tensen sume de . kena mngadap hospital , kena mngadap perangai2 pesakit , mngadap muka2 staff nurse yang tau nak suruh student je tapi de jugak staff nurse yang ok . nasib baik la wad yang aku duk sekarang ni , staff nurse ok je cuma de la sorang dua yang kerek , hehehehe .
adoiii , tensen sangat korang taw !

emmm , ptg ni kena tdo , tp mslh ssh la mata aku ni nak tdo .. nnt ngntok lak mata ni kt tmpt keje . tp pe slh pndai2 la curik tdo .. hehehe , cm xbese la plak kn . kui3 .. so kepada kawan2 aku yang keje malam ni , selamat bekerja jugak aku ucapkan . hehe   


 ok la , daaaaa

No comments:

Post a Comment