its me ..

its me ..
sweet ke ..haha

Monday, October 11, 2010

kisah ku ..

morning !!! 

 di pagi yang indah dan cerah ni . masing-masing bangun dan sibuk keluar rumah mencari rezeki . dan kepada bubu jugak hati-hati pegi  keje tu . emm ni mesti dah smpai opis tapi tak kol pun lagi , mesti pegi breakfast dulu ni .tak pe la . breakfast ni penting , kalau tak nanti otak kita tak cukup oksigen . hehe , nak jadi cikgu plak . emmm actually aku baru je balik dari keje , orang pegi keje ,aku plak lek keje . time orang tido , aku plak berjaga . haih ! mengeluh je la aku ni . tak baik tw x aishah ! baru lepas mandi ni , rasa segar je . jap lagi aku nak tido . bantal dah panggil-panggil tu , saja aku bukak blog aku ni jap sementara mata aku ni xmau tido lagi ..sebelum tido nak tunggu bubu kol dulu .. hehehe , gedik tol aku ni .. :)     eh ! la rupenyer die dah msg aku bgtw dah smpai bru perasan msg la.. maknenyer tak kol la 2 ..hmmmmmmm       

 ok laaaaa ..

No comments:

Post a Comment