its me ..

its me ..
sweet ke ..haha

Friday, September 24, 2010

kisah ku ..

hooraaayyy ! akhirnye berjaya gak aku buatkan nasi goreng ayam kegemara mr.hafizee . dah lama die mintak tapi aku xwat2 , tak berksempatan nak wat la . wah ! abis plak 2 die makan dan yang mengembirakan aku die cakap sedap tp lenkali nak pedas lg , wah, main order je .. tapi tak pe la xkisah yang penting die suka . hehe ..

emmmm , tadi pegi beraya ikut kawan aku ngan bopren die , lek plak de accident kt jalan duta . mak aih ! jem giler jalan . mata dah ngantok tapi bila dah sampai umah mata tak ngantok la plak . alahai mata2 ..

aduh boring + sunyi = sepi . bab tak de , nisya pun tak de . si dia plak dh tido penat katanyer arini .nampaknyer aku sorang2 je la mngadap benda ni dan cam biasa la fb berhari-hari , hehehe tapi boring jugak tak tau nak wat pe kadang2 . adoiii ..bubu bangunla kol  chuk .. ngeeee ( sje gedik ) hehe

ok laaa , daaaaa

No comments:

Post a Comment